شرکت جهان بایگان، برترین تولیدکننده تجهیزات بایگانی ریلی | تاریخ تاسیس: 1375/12/25 (27 سال سابقه)

قفسه فلزی بایگانی

قفسه فلزی بایگانی

برای مرتب کردن و نظم دهی به اسناد و مدارک به دنبال قفسه فلزی بایگانی هستید؟ این نوع قفسه ها را در دو نوع مختلف ثابت و متحرک تولید می کنند. با استفاده از این قفسه ها می توان استفاده حداکثری از فضا کرده و اسناد را طبق اصول خاصی بایگانی کرد. برای آشنایی بیش تر با این محصولات و خرید یک نمونه مناسب از آن ها کافیست به سایت جهان بایگان مراجعه کنید.

قفسه فلزی بایگانی و اهمیت آن

قفسه فلزی بیگانی با پیشرفته ترین متد طراحی شده و تولید می شوند. این محصولات به واسطه راهروی متحرکی که دارند، شرایط را برای نگهداری تعدادی زیادی از اسناد و مدارک در یک فضای کوچک فراهم می کنند. از طرفی با استفاده از این قفسه ها می توان اسناد و مدارک را منظم کرده و با نظم خاصی از آن ها نگهداری کرد. با این کار احتمال گم شدن این مدارک به شدت کاهش یافته و در صورت نیاز به راحتی می توان به آن ها دسترسی پیدا کرد.

این قفسه ها استحکام بالایی داشته و طول عمر زیادی را می توان برای آن ها متصور شد. هر یک از این قفسه ها دارای قفل بوده و فقط افراد خاصی می توانند به محتویات درون آن ها دسترسی داشته باشند. سرو سامان دادن به یکسری اسناد شبیه به هم در یک فضای کوچک کار بسیار دشواری است. از این رو برای دسته بندی و مرتب کردن این مدارک خوب است که از این قفسه های فلزی مخصوص استفاده کنیم.

بایگانی فلزی چیست و چه اهمیتی دارد؟

مزایا استفاده از بایگانی فلزی ریلی

استفاده از قفسه فلزی بایگانی می تواند با مزیت های زیادی برای افراد همراه باشد.

  • این قفسه ها دسترسی به پرونده ها و اسناد را بسیار راحت تر می کنند.
  • امکان تنظیم ارتفاع در این طبقات وجود داشته و می توان ابعاد آن را تغییر داد.
  • قابلیت سفارشی سازی داشته و هر فرد می تواند با توجه به نوع نیاز خود طول، عرض و ارتفاع آن ها را مشخص کند.
  • این محصول را در ارتفاع های ۲۰۰، ۲۲۰ و ۲۵۰ سانتی متر تولید می شود.
  • امکان ساخت این قفسه ها در عمق های ۲۰، ۲۵، ۳۰، ۳۵ و ۴۰ سانتی متری وجود دارد.
  • طول این قفسه ها می تواند ۱۰۰، ۱۲۰، ۱۵۰، ۲۰۰، ۲۴۰، ۳۰۰، ۳۶۰ و ۴۵۰ سانتی متر باشد.
  • جهت آرشیو و نگهداری اسناد و پرونده های مهم به کار گرفته می شود.
  • استفاده از آن بسیار ساده و راحت است.
  • امنیت پرونده ها در این قفسه ها حفظ شده و فقط افراد خاصی به آن ها دسترسی دارند.
  • قابلیت باز شدن و مونتاژ دوباره را دارند.
  • فضای کمی را اشغال کرده و حجم زیادی از پرونده ها را در درون خود جای می دهند.

کاربردهای قفسه فلزی بایگانی

استفاده از قفسه فلزی بایگانی می تواند با کاربرد های زیادی همراه باشد. این محصولات به دلیل ویژگی های منحصر بفردی که دارند در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. در اکثر مراکز اداری و آموزشی برای ثبت و نگهداری از پرونده ها از این نوع سازه های فلزی استفاده می کنند. امروزه بنگاه ها، دفاتر اسناد رسمی، فروشگاه ها و دیگر کسب و کار ها بزرگ و کوچک نیز برای نگهداری از اسناد و مدارک به این نوع قفسه های فلزی نیاز دارند.

بانک ها، مراکز تولیدی، صنعتی و … نیز برای طبقه بندی و منظم کردن مدارک خود از این نوع قفسه ها استفاده می کنند. از طرفی این قفسه ها در شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم بوده و به سادگی آسیب نمی بینند. از این رو در مکان های گوناگون با شرایط محیطی متفاوت نیز می توان از این محصولات استفاده کرد. این قفسه ها ابعاد کمی داشته و بخش کوچکی از فضا را اشغال می کند. بنابراین در فضا های کم با اسناد و مدارک زیاد بسیار کاربردی می باشد.

قفسه فلزی بایگانی و کاربردهای ان

مقایسه بایگانی فلزی با دیگر انواع بایگانی

قفسه فلزی بایگانی با توجه به خصوصیتی که دارد نسبت به سایر روش های بایگانی متمایز شده است. این نوع قفسه ها نسبت به نمونه های چوب و ام دی اف این محصولات وزن کم تری داشته و جا به جایی آن ها راحت تر می باشد. انواع ریلی این قفسه ها دسترسی به پرونده ها را بسیار ساده تر کرده در حالی که پیدا کردن پرونده ها در انواع دیگر این محصولات امری سخت و زمان بر می باشد.

این قفسه های فلزی طراحی منحصربفردی داشته و در فضای کم حجم زیادی از پرونده ها را در خود جای می دهد. این در حالی است که دیگر نمونه ها چنین خصوصیتی نداشته و قادر به نگهداری تعداد زیاد اسناد در فضای کوچک نیستند. نمونه های فلزی و امروزی این قفسه ها علاوه زیبایی ظاهری طول عمر بالایی دارند در حالی که برخی دیگر از این محصولات مقاومت کمی داشته و قابل استفاده در محیط های کاری مختلف نیستند.

قیمت قفسه فلزی بایگانی

قیمت قفسه فلزی بایگانی تحت تاثیر عوامل و فاکتور های مختلفی تعیین می شود. هر یک از این قفسه دارای ویژگی های منحصر بفردی بوده و در کیفیت های مختلفی ساخته می شوند. از طرفی برند سازنده و متریال به کار رفته در هر یک از این قفسه ها با هم متفاوت است. همه این عوامل و همچنین نوسانات قیمت دلار سبب می شوند تا این محصولات را در قیمت های مختلفی به فروش برسانند. برای اطلاع از قیمت روز این قفسه های فلزی کافیست به سایت جهان بایگان مراجعه کنید.

خرید انواع قفسه بایگانی از جهان بایگان

برای خرید قفسه فلزی بایگانی به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از سایت جهان بایگان دیدن فرمایید. این مجموعه تنوع بالایی از انواع قفسه ها و بایگانی مانند بایگانی ریلی مکانیکی، قفسه متحرک ریلی فلزی مکانیکال و دیگر محصولات مشابه را فراهم آورده که همگی بسیار مرغوب و با کیفیت هستند. هیچ گونه محصول تقلبی در این سایت وجود نداشته و همه آن ها اصل هستند. خرید از این سایت بسیار راحت بوده و در بازه زمانی کوتاهی پس از ثبت سفارش می توانید محصول را درب منزل تحویل بگیرید. این فروشگاه محصولات را مستقیم از تولید کننده خریداری کرده و با حذف واسطه ها می تواند درصد سود پایین تری بر روی اجناس بکشد. این امر سبب شده تا قفسه های فلزی در این شرکت، با قیمت های مناسبی در اختیار مشتریان قرار داده شوند.

جمع بندی

قفسه فلزی بایگانی یکی از سازه های بسیار کاربردی می باشد که طراحی منحصربفردی دارد. این محصولات در سایز ها و ابعاد مختلفی قابل سفارش بوده و از متریال های با کیفیتی ساخته می شوند. برای سفارش و خرید بهترین نمونه از این قفسه ها کافیست به سایت جهان بایگان مراجعه کنید. این مجموعه به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت کرده و نمونه های بسیار کاربردی از این محصولات را فراهم کرده و روانه بازار می کند.

سوالات متداول

  1. نمونه های پلاستیکی این قفسه ها چه معایبی ممکن است داشته باشد؟
    این نمونه از قفسه های بایگانی قادر به تحمل وزن بالا نیستند و در این شرایط احتمال شکسته قفس ها وجود دارد.
  2. چرخ دار بودن این قفسه ها چه مزیتی دارد؟
    در این شرایط حرکت دادن و جا به جا کردن آن ها بسیار راحت تر شده و به راحتی می توان جای آن ها را تغییر داد.
  3. نمونه های ثابت این قفسه های فلزی چگونه به دیوار متصل می شوند؟
    برای این منظور از پیچ و مهره استفاده کرده و آن ها را به یکدیگر و به زمین متصل می کنند.
به این نوشته امتیاز دهید!
اشتراک در
اطلاع از

4 دیدگاه ثبت شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها