شرکت جهان بایگان، برترین تولیدکننده تجهیزات بایگانی ریلی | تاریخ تاسیس: 1375/12/25 (27 سال سابقه)

مونتاژ و دمونتاژ کمد بایگانی ریلی کارگزاری کیان

اطلاعات پروژه:

مونتاژ و دمونتاژ قفسه بایگانی کارگزاری کیان که در سال 1401 نیز انجام شده بود، یک بار دیگر نیاز به جابجایی داشته و مجموعه جهان بایگان درخواست مجدد مونتاژ و دمونتاژ قفسه بایگانی ریلی را کردند.مونتاژ و دمونتاژ شامل مراحل اجرایی است که در آن قفسه‌ها از اجزاء مختلف واحد‌های قفسه‌ای تشکیل شده و به‌صورت کامل نصب می‌شوند. این فرآیند به‌منظور راه‌اندازی و آماده‌سازی قفسه‌ها برای استفاده و نگهداری اسناد و مواد مختلف صورت می‌گیرد.

دمونتاژ و مونتاژ قفسه بایگانی ریلی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا به‌وسیله‌ی این فرآیندها، از نگهداری و مدیریت بهتر اسناد و مواد در انبارها و فضاهای اداری اطمینان حاصل می‌شود و همچنین، این فرآیندها باعث افزایش اثربخشی و بهره‌وری در مدیریت فضا و استفاده مناسب از قفسه‌ها می‌گردد. از این‌رو، انجام دقیق و کارآمد دمونتاژ و مونتاژ قفسه‌های بایگانی ریلی، به تسهیل در عملکرد سازمان‌ها و بهبود فرآیندهای انبارگردانی و مدیریت اسناد کمک می‌کند.

دمونتاژ مونتاژ کارگزاری کیان جابجایی این پروژه از محلی به محل دیگر انجام شده است. این پروژه شامل3 بلوک متحرک1.7 متری و 1دستگاه درب و قفل مرکزی می باشد که به خواسته مشتری درب و قفل نیز تعویض شد. تیم خدمات شرکت جهان بایگان پس از دمونتاژ این سیستم و انتقال آن به محل جدید آنرا مجدداً مونتاژ می کنند.

در ادامه به مشاهده تصاویر این سیستم می پردازیم.

محل اجرا: کارگزاری کیان

تاریخ اجرا: 1403/03/30

متراژ: 3بلوک متحرک 1.7 متری و 1 دستگاه درب و قفل مرکزی

موقعیت: استان تهران

نوع محصول: قفسه بایگانی ریلی

کارگزاری کیان:

کارگزاری توسعه معاملات کیان در سال ۱۳۹۶ با دریافت مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار و با سرمایه ثبتی ۱۰ میلیارد تومان فعالیت خود را آغاز کرد. کارگزاری کیان ارائه دهنده خدمات تخصصی بازار سرمایه در زمینه معاملات برخط سهام و اوراق بهادار، بازارگردانی، معاملات بلوکی و الگوریتمی برای اشخاص حقیقی و حقوقی است. این کارگزاری در اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۰ موفق به کسب رتبه دوم ارزش معاملات در بورس اوراق بهادار شد

کارگزاری توسعه معاملات کیان با کسب مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار در سال ۱۳۹۶ با سرمایه ثبتی ۱۰ میلیارد تومان شروع به فعالیت کرده است. از معاملات بلوکی و الگوریتمی تا دیگر خدمات تخصصی بازار سرمایه مانند معاملات برخط سهام و اوراق بهادار برای اشخاص حقیق و حقوقی از فعالیت‌های تخصصی کارگزاری کیان به حساب می‌آیند. همچنین کارگزاری توسعه معاملات کیان با پشتوانه تجربه و تخصص، در زمینه پذیرش و عرضه شرکت‌ها و نهادهای حقوقی از مرحله مشاوره تا عرضه در بورس و فرابورس در کنار مشتریان خود است. با توجه به ویژگی‌های اشاره شده می‌توان گفت تضمین کیفیت خدمات در این کارگزاری با رعایت قوانین و مقررات سازمان بورس و اوراق بهادار همراه خواهد بود و به این ترتیب، تمامی امور مشتریان در چارچوب قانون و در کم‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

جهان بایگان در آپارات