شرکت جهان بایگان، برترین تولیدکننده تجهیزات بایگانی ریلی | تاریخ تاسیس: 1375/12/25 (27 سال سابقه)

دمونتاژ و مونتاژ قفسه های بایگانی ریلی بیمارستان تهران

خدمات رسانی مجموعه جهان بایگان هفت سال پس از نصب پروژه
پروژه مونتاژ دمونتاژ قفسه بایگانی ریلی بیمارستان تهران که پس از 7 سال از تولید و نصب در سال 1396 همچنان خدمات پس از فروش میگیرد.

این پروژه شامل 4 بلوک 4 متری و1 دستگاه درب و قفل مرکزی بوده که به درخواست مشتری به اتاق دیگری انتقال داده شد و واضح است که انتقال این بلوک ها با جداسازی قطعات و سرهم کردن بندی مجدد آن در مکان جدید امکان پذیر است.
بایگانی که سال 1396 در یکی از ساختمانهای بیمارستان تهران نصب شده است بدلیل کیفیت فوق العاده بالا همچنان کارایی داشته و بدلیل قدمت 28 ساله و تخصص و تجربه بالا شرکت جهان بایگان در ساخت بلوک ها باعث شده تا به درخواست مشتری محترم، از مکانی به مکان دیگر منتقل شد تا سالیان بعد از مکان جدید ارائه خدمت نماید.
آری این است تفاوت یک شرکت با عمر 28 ساله در مقایسه سایرین و دریافت تقدیرنامه و رضایت مندی مشتریان جهان بایگان سندی بر این ادعاست.
آری این است تفاوت کیفیت محصولات که کارکرد طولانی مدت  به درازای بیش از7 سال را داراست. 

در ادامه به مشاهده تصاویر این سیستم می پردازیم.

محل اجرا: بیمارستان تهران

تاریخ اجرا: 1403/04/12 و 1403/04/13

متراژ: 4 بلوک متحرک 4 متری و 1 دستگاه درب و قفل مرکزی

موقعیت: استان تهران

نوع خدمات:  دمونتاژ-جابجایی- مونتاژ

بیمارستان تهران:

بیمارستان تهران در سال 1346 در خیابان کریمخان زند، خیابان حسینی (مدیری سابق) با بخشهای زنان و زایمان، داخلی، اطفال و جراحی با ظرفیت 60 تخت خواب توسط چند تن از اساتید دانشکده پزشکی تهران افتتاز شد و جزء اولین بیمارستان‌های خصوصی بود که در آن زمان بنا گردید. در زمان جنگ تحمیلی یک بخش کامل با تمام امکانات، پزشکان و پرسنل به طور رایگان برای خدمت به مجروحین عزیز جنگ اختصاص داده شد تا به طور شبانه‌روزی به مداوا و ارائه خدمات به این گروه از بیماران بپردازد.

در طول سالها به تدریج با گسترش تخصص‌های مختلف، بازسازی بخش‌ها و خریداری سیستم‌های جدید بیمارستان تهران تبدیل به بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی 100 تختخوابی شد.

 

نوع تخصص‌های بیمارستان تهران

بیمارستان تهران با حضور اساتید پزشکی در گروه‌های زیر آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم است:

ارتوپدی (جنرال، دست، زانو، ستون فقرات، هیپ)، اورولوژی، بیهوشی، پاتولوژی، پزشکی قانونی، پوست، جراحی پلاستیک و ترمیمی، جراحی توراکس، جراحی عمومی و لاپاراسکوپی، جراحی مغز و اعصاب، خون و انکولووژی، داخلی، رادیولوژی و سونوگرافی، ریه و برونکوسکوپی، روانپزشکی، روماتولوژی، زنان و زایمان، عفونی، غدد، قلب و عروق، کلیه ، گوارش (آندوسکوپی و کلونوسکوپی)، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب.

جهان بایگان در گوگل پلاس