شرکت جهان بایگان، برترین تولیدکننده تجهیزات بایگانی ریلی | تاریخ تاسیس: 1375/12/25 (27 سال سابقه)

مونتاژ و دمونتاژ قفسه بایگانی ریلی کارگزاری آرمان تدبیر نقش جهان

اطلاعات پروژه:

دمونتاژ و مونتاژ بایگانی ریلی کارگزاری آرمان تدبیر نقش جهان در دفتر مرکزی این مجموعه محترم اجرا شد بدین صورت که دمونتاژ در دفتر تهران و مونتاژ در دفتر اصفهان انجام شد.

در ۲ سال اخیر این دومین بار هست که از تهران به اصفهان و بالعکس جابجا میشود.
این قابلیت تنها در قفسه هایی با تولید کیفی بالا امکان پذیر است
درغیر اینصورت امکان جابجایی یک کالای بی کیفیت موجود نیست و  نشان از این است که قفسه های بایگانی ریلی ادارات، کالای سرمایه ای آن ها هستند.

تمامی قفسه های بایگانی ریلی شرکت جهان بایگان که با بالاترین کیفیت تولید شده و قابلیت دمونتاژ و جابجایی چندین باره را نیز دارند.

سیستم بایگانی ریلی این پروژه در 1 ردیف اجرا شد و شامل 10 بلوک متحرک 2 متری و یک بلوک ثابت 2 متری می باشد که از یک طرف به دیوار چسبیده و از طرف دیگر دارای 1 دستگاه درب و قفل مرکزی می باشد.

این نوع قفسه بایگانی، با استفاده از فرمان آلومینیومی شرکت جهان بایگان که بر روی نمای آن تعبیه شده به سادگی و با حرکت روان به چپ و راست جابجا می شود. این سیستم باعث بهره وری بیشتر از فضای بایگانی به خصوص در واحدهایی که مشکل کمبود فضا دارند، می شود؛ زیرا در مقایسه با قفسه ثابت فضای کمتری را اشغال می کند.

بایگانی ریلی متحرک به ویژه در فضاهای محدود با دسترسی محدود و یا اسناد و مدارک زیاد استفاده می شود. این سیستم به کاربران اجازه می دهد تا در راحت ترین و سریع ترین حالت ممکن به اسناد و مدارک دسترسی پیدا کنند که باعث کاهش زمان دسترسی به اسناد و مدارک و اطلاعات آن ها می شود. این سیستم قابلیت استفاده در محیط های اداری، انبارها و دیگر موسساتی که نیاز به نگهداری، ذخیره سازی و یا بایگانی هرگونه اسناد و مدارک و اشیا دارند، را داراست

در ادامه به مشاهده تصاویر این سیستم می پردازیم.

محل اجرا: کارگزاری آرمان تدبیر نقش جهان

تاریخ اجرا: 1403/05/15 الی 1403/05/17

متراژ: 10 بلوک متحرک 2 متری و1 بلوک ثابت 2 متری و 1 دستگاه درب و قفل مرکزی

موقعیت دمونتاژ: استان تهران

موقعیت مونتاژ: استان اصفهان

نوع خدمات: مونتاژ و دمونتاژ بایگانی ریلی

کارگزاری آرمان تدبیر نقش جهان:

شرکت کارگزاری آرمان تدبیر نقش جهان به صورت سهامی خاص در تاریخ ۰۷/۰۸/۱۳۸۴در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی اصفهان به ثبت رسیده است. این شرکت فعالیت رسمی خود را از ابتدای سال ۱۳۸۷ با کسب مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار آغازکرد. سرمایه شرکت طی ۵ مرحله به مبلغ ۴۰۰،۰۰۰میلیون ریال (شامل تعداد چهارصد میلیون سهم، به ارزش اسمی هر سهم یک هزار ریال) در پایان سال مالی منتهی به ۳۰/۱۲/۱۳۹۹ افزایش یافته است.

موضوع فعالیت شرکت طبق ماده سه اساسنامه، خرید و فروش اوراق بهادار پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار به نمایندگی از طرف اشخاص یا به حساب خود ، پـذیره نویسی اوراق بهادار پذیرفته شده در بـورس ، اداره امور سرمایه گذاری ها به نمایندگی از طرف اشخاص ،ارائه خدمات مشورتی به شرکت ها درمورد طرق افزایش سـرمـایـه ونحوه عرضه سهام و دیگر اوراق بهاداردربورس اوراق بهادار و همچنین ارائه خدمات مشورتی بـه سرمایه گذاران ،اخذ تسهیلات اعتباری از بانک ها و اشخاص است.  

راه اندازی و دریافت مجوز صندوق اختصاصی بازارگردانی آرمان تدبیرنقش جهان،  ثبت مجوز معامالت برخط نزد سازمان بورس و اوراق بهادار  ، تنوع بخشی امکانات و جوایز باشگاه مشتریان به منظور حفظ مشتریان وفادار و جذب مشتریان بالقوه از  اهم دستاوردها و افتخارات شرکت است.  شرکت کارگزاری آرمان تدبیر نقش جهان همواره سعی دارد خدمات خود را در حوزه بازار سرمایه هم از نظر کیفیت و هم از نظر کیفیت ارتقا دهد تا به اهداف خود نظیر قرار گرفتن در بین ده کارگزار برتر رتبه الف بازار سرمایه، افزایش سهم بازار در بین رقبا، جذب مشتری های بالقوه و افزایش بهره وری با ارائه خدمات با کیفیت ،گسترش فعالیت ها در فضای مجازی و دریافت مجوزهای بیش تر برای مدیریت صندوق های اختصاصی بازارگردانی و … دست یابد

جهان بایگان درتوییتر